لیدی گاگا (Lady gaga) برنده هشت جایزه موزیک ‌ویدئوMTV شد.















































این خواننده 24 ساله هفت جایزه برای آهنگ رابطه عاشقانه بد (Bad romance) برد و در پایان مراسم جایزه بهترین موزیک ویدئو را از شر، خواننده آمریکایی دریافت کرد.
در جریان این مراسم تیلور سویفت، خواننده موسیقی کانتری آهنگی درباره کانیه وست، خواننده رپ خواند.
سال گذشته تیلور سویفت که برای جایزه بهترین موزیک ویدئو به روی صحنه رفت با واکنش کانیه وست رو به رو شد که در میان صحبت کردن سویفت ناگهان به روی صحنه رفت و گفت که خوشحال است او این جایزه را برده ولی باید به یاد داشته باشد که ویدئوی بیانسه یکی از بهترین موزیک ویدئوهای تاریخ است.

لیدی گاکا که در سیزده رشته نامزد شده بود، رکورددار بیشترین تعداد نامزدی در تاریخ 26 ساله این جوایز است.
بهترین همکاری (در ویدئوی تلفن همراه با بیانسه)، ویدئوی سال، بهترین ویدئوی سال، بهترین ویدئوی یک خواننده زن، بهترین رقص، بهترین طراحی رقص، بهترین کارگردانی و بهترین تدوین جوایزی بود که لیدی گاگا به دست آورد.
او برای به دست آوردن بهترین جایزه این مراسم که ویدیوی سال است رقیبی چون امینم داشت که در هشت رشته نامزد شده بود.
با به دست آوردن این جوایز، لیدی گاگا از نظر بردن تعداد جایزه ها در مراسم اهدای جوایز ام تی وی در کنار گروه آ-ها در رده دوم قرار گرفت که در سال 1986 هشت جایزه به دست آورد.
رکورد به دست آوردن بیشترین تعداد جایزه ام تی وی متعلق به پیتر گابریل، خواننده و آهنگساز بریتانیایی است که در سال 1987 برنده ده جایزه شد.

مراسم امسال با اجرای آهنگ نترسیده (Not afraid) توسط امینم، خواننده رپ و رقیب اصلی لیدی گاگا آغاز شد. امینم (Eminem)در این مراسم هشت جایزه از جمله جایزه بهترین ویدیوی یک خواننده مرد و بهترین ویدیوی هیپ هاپ را به دست آورد.

مجری مراسم این دوره چلسی هندلر، کمدین، بود و جاستین بییر، لینکین پارک، آشر و کانیه وست از دیگر اجرا کنندگان موسیقی در مراسم یکشنبه شب بودند.
جوایز موزیک‌ویدئو ام‌تی‌وی نخستین بار در سال 1984 توسط شبکه پخش تلویزیونی ام تی وی برگزار شد و تاکنون مدونا، خواننده آمریکایی با 20 جایزه در طول این سال ها بیشترین جوایز را به خود اختصاص داده است.

لیدی گاکا، "چهره سال"
لیدی گاگا سال گذشته جایزه بهترین هنرمند جدید را برد. او اولین فرد زنده ای است که تعداد طرفدارانش در شبکه اجتماعی فیس بوک از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشته است.

لیدی گاگا متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۶ در آمریکاست. او در سال ۲۰۰۳ کار خود را با اجرای موسیقی راک در بخش های جنوبی نیویورک آغاز کرد. او در اوت ۲۰۰۸ نخستین آلبومش، شهرت (Fame) را به بازار داد که به سرعت به پرفروش ترین آلبوم در بریتانیا، کانادا، آلمان و چند کشور دیگر تبدیل شد.

"شهرت" بعدا نامزد ۶ جایزه گرمی شد که در دو رشته، این جایزه را از آن خود کرد. مجله تایم لیدی گاگا را در فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان ذکر کرده است. نام لیدی گاگا، بعد از موفقیت بی سابقه اش در سال گذشته، برای اولین بار در فهرست قدرتمندترین افراد مشهور جهان در مجله فوربس هم دیده شد.

لیدی گاگای تازه وارد، به یکباره در رتبه چهارم این جدول نشست و در حوزه موسیقی، دومین شخصیت قدرتمند جهان نام گرفت.


برچسب:

به اشتراک بگذارید
بدون بازخورد "لیدی گاگا (Lady gaga) برنده هشت جایزه موزیک ‌ویدئوMTV شد."

لطفاً نظرتان را بفرمائيد. منتظريم :

مطالب تصادفی